say hi!

Werve(le)nde website voor Wycotec

Bouwbedrijf Wycotec, gespecialiseerd in B2B-gebouwen, is al 10 jaar actief. De zaken lopen goed, maar het bedrijf schakelt graag een versnelling hoger.

Bestuurder Pascale De Backer wil de naambekendheid van haar bedrijf naar omhoog. “Ik wil een website die architecten en aannemers overtuigt, maar ons ook nieuwe werknemers oplevert. Want die zijn toch zo moeilijk te vinden!”

Magelaan neemt die wervelende en wervende uitdaging graag aan.

Aanpak

Magelaan zorgt in de eerste plaats voor een geanimeerd logo mét geluid. Dat wordt meteen de basis van een aantrekkelijke, strakke en moderne Wycotec-website die architecten en aannemers, maar ook potentiële werknemers aanspreekt en overtuigt.

Visueel moet alles overtuigend zijn. In plaats van het doelpubliek uit te leggen wat de meerwaarde is om met Wycotec samen te werken, besluiten we het gewoon te tonen.

Concept

De wereld van de bouw, metalen schrijnwerk en totaalafwerking is niet voor mietjes. Het nieuwe logo van Wycotec is daarom een stevig, statig, strak en sterk exemplaar geworden. Zoals het bij een B2B-bouwbedrijf past.

Maar er is meer. Het geanimeerde logo – afgesloten met een perfect punt op de i – hebben we voorzien van een eigen bedrijfsgeluid. De animatie én de bijbehorende sonic branding van het logo geeft de dynamiek, métier en ambachtelijke passie van het bedrijf mee. Efficiënt om in te zetten als extra marketinginstrument en als hulp bij de employer branding.

“Elk project is voor ons een prioriteit en dat vertaalt zich in kwaliteit. Ook onze website straalt dat nu uit.” – Pascale De Backer

Let’s create together!

contacteer ons

Magelaan - Let's Create

Word geïnspireerd door onze nieuwsbrief!