Je product onderscheidt zich door zijn uitzonderlijke kwaliteit, gebruiksgemak, formaat ... Maar doet je verpakking dat ook? Klopt het uitzicht? De kleuren? De slogan? Slechts één keer krijg je de kans om een goede indruk te maken. Laat professionals zich dus buigen over de meest efficiënte én mooiste verpakking. Professionals die technisch inzicht én oog voor design combineren, zoals Magelaan.


Onderschat nooit het belang van een huisstijl. De herkenbaarheid van dit visuele merkteken is cruciaal in deze tijd vol snelle informatie. Een logo staat garant voor de professionele uitstraling van je bedrijf. Het zegt wie en wat je bent en waar je als bedrijf voor staat. Laat de creatie ervan dus niet over aan amateurs.


Je bent buitenlander en wilt een perfecte meeting organiseren? Kies dan voor Vlaanderen of Brussel. Alleen dan slaap je op beide oren.


In de gids “Horen, zien & Mechelen. Beleef de stad met al je zintuigen” zie, voel, hoor, proef en betast je de stad. Wat ervaar je als je boven op de Sint-Romboutstoren staat? Wat voel je als je letterlijk op het water van de Binnendijle wandelt? Welke geuren waait de Kruidtuin je toe? Wat gaat er door je heen in de Dossinkazerne? Elke bekende Mechelse bezienswaardigheid krijgt een zintuiglijke beschrijving. Het resultaat? De brochure neemt de lezer mee in een wereld vol ervaringen.


Steeds meer mensen houden zich mobiel op de hoogte via tablet of smartphone. Er worden zelfs al meer tablets verkocht dan computers. In alle vrijheid online kunnen gaan heeft inderdaad zijn voordelen. Helaas passen nog veel websites zich niet aan aan het scherm waarop je ze bekijkt en dat werkt enorm op de zenuwen. Laadtijden zijn traag, je ziet slechts een fractie van de website of moet constant in- en uitzoomen. Al na enkele seconden hou je het voor bekeken. Niets van dit alles als de website is ontwikkeld in responsive design. En net dat heeft Magelaan gedaan bij de website oncofertiliteit.


Zin in meer?

schrijf je dan in voor de magelaan nieuwsbrief!