Investeren in infografieken geeft je bedrijfscommunicatie een duidelijk toegevoegde waarde. Niet het minst op het vlak van SEO. Niets laat zich immers makkelijker delen dan een mooie visual en daarmee scoor je goed in Google. Infografieken zijn zo veel meer dan louter mooie plaatjes. Goede exemplaren bestaan uit een mix van data, design en verhaal. Voor zes van onze klanten – De Punt, EROV, Sibelga, Toerisme Vlaanderen, VLM en Woodwize – brachten we de theorie in praktijk. Missie geslaagd?


Verhuis je naar Brussel binnen de twee jaar? Of woon je al in Brussel, en ben je van plan uit te wijken naar een andere locatie binnen de hoofdstad? Dan krijg je sowieso een opvallende mailing van Sibelga in de bus waarin de energieleverancier zijn diensten aanbiedt. Magelaan tekende voor het opvallende concept.




Je product onderscheidt zich door zijn uitzonderlijke kwaliteit, gebruiksgemak, formaat ... Maar doet je verpakking dat ook? Klopt het uitzicht? De kleuren? De slogan? Slechts één keer krijg je de kans om een goede indruk te maken. Laat professionals zich dus buigen over de meest efficiënte én mooiste verpakking. Professionals die technisch inzicht én oog voor design combineren, zoals Magelaan.


Zin in meer?

schrijf je dan in voor de magelaan nieuwsbrief!