Investeren in infografieken geeft je bedrijfscommunicatie een duidelijk toegevoegde waarde. Niet het minst op het vlak van SEO. Niets laat zich immers makkelijker delen dan een mooie visual en daarmee scoor je goed in Google. Infografieken zijn zo veel meer dan louter mooie plaatjes. Goede exemplaren bestaan uit een mix van data, design en verhaal. Voor zes van onze klanten – De Punt, EROV, Sibelga, Toerisme Vlaanderen, VLM en Woodwize – brachten we de theorie in praktijk. Missie geslaagd?


Acht procent van de mannelijke bevolking is kleurenblind. Dat wil zeggen dat bijna een op de tien mannelijke bezoekers je website wellicht niet ziet zoals jij dat voor ogen hebt. Hoe los je zoiets op?


Elke honderdjarige kan een facelift gebruiken. Logo, huisstijl, catalogus, kantoren én website kregen een volledige make-over. De Baert-website is nu een kleurrijke webshop met een state-of-the-art-bestelmodule.



Toerisme Vlaanderen kwam opnieuw bij Magelaan langs met de vraag om een concept te ontwikkelen voor hun nieuwjaarsmailing en die ook te realiseren. We staken de koppen bijeen en kwamen uit op het idee van een feesttafel met daarop allerlei bekende Vlaamse toeristische bezienswaardigheden en troeven. Op zeer korte tijd hebben we de opdracht geklaard, en we zijn best trots op het resultaat. Een reconstructie …


Zin in meer?

schrijf je dan in voor de magelaan nieuwsbrief!